Kontakt

Nasza infolinia czynna jest codziennie, skorzystaj z dostępnych metod kontaktu.

kontakt mailowy: biuro@asbus-transport.pl

Napisz wiadomość

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Sprawdź nasz dział FAQ w któym opisane są najczęściej zadawane pytania. Poniżej prezentujemy jedne z nich wraz z naszą odpowiedzią.

Zerezerwowałem/łam przejazd online co dalej?

Kolejnym krokiem jest telefoniczne potwierdzenie w ciągu 24 godzin od przesłania formularza, w innym przypadku rezerwacja zostanie anulowana. Podczas rozmowy nie potrzebujesz dodatkowych informacji, jeśli formularz został poprawnie wypełniony. 

Kiedy zadzwoni do mnie kierowca w dniu wyjazdu?

Kierowca skontaktuje się telefonicznie minimum godzinę przed przyjazdem. Kontaktujemy się również dzień wcześniej, by przekazać, o której godzinie planujemy przyjechać. Ceni Twój czas, dlatego dokładnie wszystko planujemy.